torsdag 21 april 2016

Cili in Papers och Stockholm Hobby and Craft Event

Hej!

Dags för en tolkning av Cili in papers månadstävling. Denna gång ska man scraplifta Ulrikas fina layout.
Jag inspirerades av alla cirklar, miststänk och rubriken.

It´s time for my take on Cili in Papers challenge this month. It´s a CASE of a beautiful layout made of Ulrika.
I was inspired by all the circles, the misting and the title.


Kortet är på vår hund Mini och syrrans Diza. Mini är rätt jobbig på henne skulle man kunna säga. 

This´s a photo of our little dog called Mini and my sister´s dog Diza.

Den här layouten gjorde jag på Stockholm Hobby and Craft Event i helgen. Det var en fantastiskt rolig träff! Jag och min fina vän Maria skrattade massa och bara njöt av hela helgen. Vi shoppade så klart en massa också... Jag var galet produktiv under helgen dessutom. Så härligt att ha den känslan i kroppen. Längtar redan till nästa år. Då ska jag ha lärt mig hur jag använder öronpropparna så att jag får sova lite mer.... (Hi, hi förlåt Maria!)

I made this layout at Stockholm Hobby and Craft Event this weekend. It was a fantastic meeting. Me and my lovely friend Maria just laughed and enojyed the whole weekend. And of course we shopped a lot! I made so many layouts and cards. It´s a great feeling! I can´t wait until next year. But then I have to learn how to use my ear plugs so I can sleep a bit more.... 

Tack för att du tittade in! Lämna gärna ett spår efter dig!

Thanks for stopping by! Please leave a trace!

Kram Åsa

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar