onsdag 9 september 2015

Hobbyworld -september

Hej!

För att bringa lite ordning i en lite lätt kaosartad dag så var jag tvungen att sätta mig vid scrapbordet och skapa lite och komma till sans igen... Tur att man  har scrappandet för hur skulle man vara annars.... ;-)

Jag gjorde ett bidrag till Hobbyworlds septembertävling. Det är en jättefin skiss som man ska tolka. Det kanske syns på min tolkning hur mitt huvud ser ut inuti idag... :-) 


Det här är Ebba, har ett liknande foto på Elsa också, som slänger upp en vattenballong i luften utan att knyta den och så rinner vattnet ut över henne. Det var tydligen en väldigt rolig lek för den lektes i flera timmar och i flera dagar... Jag kan säga att varken vädret eller vattnet var av den skönare temperaturen. 

Kram Åsa!

9 kommentarer:

  1. Mitt i prick!! Snygg LO, snygga papper och ett härlig motiv.... som vanligt alltså :) Kram Anna :)

    SvaraRadera
  2. Men fy...har du haft en sån dag. Hoppas du får lite ordning och reda snart. Hos mig snurrar det mest hela tiden just nu. Sätter mig vid mitt scrapbord och tittar på layouten som ligger där. Mycket mer händer det inte.
    Tycker denna tolkning blev jättefin. Färgglad och sådär snygg som du får till dom =))
    kraam

    SvaraRadera
  3. Härlig tolkning Åsa, så somrig och läcker! Hoppas att det hjälpt att släppa allt annat en stund, kram

    SvaraRadera
  4. Verkligen en snygg tolkning av skissen. Underbara färger också :) Kram

    SvaraRadera
  5. Mums, vilken härlig LO...man blir glad!

    SvaraRadera
  6. Layouten är fantastiskt fin och jag blir glad när jag ser de ljusa vackra färger.
    Tack för att du är med och tävlar med oss på Hobbyworld.

    Mvh/Helén

    SvaraRadera
  7. Färgglatt och spralligt glatt! Älskart!

    Tack för att du är med och tävlar hos oss på Hobbyworld!

    Kram,
    Jeanette - Tettiz

    SvaraRadera
  8. Ser helt underbart ut för fotot verkligen skriker sommar och sol men med sommaren 2015 kan jag tänka mig att det inte var helt varmt. ;) Underbar LO!

    Tack för att du är med och deltar hos oss på Hobbyworld!

    Mvh Malin

    SvaraRadera
  9. Så snygg i färgerna och gillar hur du lekt med trådarna.

    Kul att du är med i Hobbyworlds utmaning denna månaden.

    Kram Katja/Mezzanotte

    SvaraRadera