lördag 28 februari 2015

Happy Birthday!

Hej!

Idag fyller en fin vän 40 år, Maria alias MiaMaria. Vi lärde känna varandra genom scrapträffar här i Edsbyn och det utvecklades till en fin vänskap som jag är så glad över att ha. 

Hon är den som fick mig att utvecklas inom scrapen och som alltid kom/kommer med tips och råd. Hon är en STOR inspirationskälla! 

Idag har hon fått i present att åka på Scrap & Pearl och jag ska åka tillsammans med henne. Det ska bli så kul! Det blir första gången för oss båda. Hennes man och jag har försökt smyga med detta att hon ska få åka iväg men det gick visst så där... ;-) 

Stort GRATTIS Maria, 
hoppas din dag blir fylld av skratt, presenter, tårta, blommor och lycka!

Det här kortet gjorde jag till en utmaning på FB med temat Djur & Natur! 

Kram Åsa! 

1 kommentar: