söndag 23 november 2014

Julkort x2

Hej!

Idag startade vi dagen med att åka ut i skogen och äta frukost och leta adventsgranar. Det ligger liiiite pudersnö på marken så jag fick en gnutta julkänsla iaf. Mysigt var det!

Tänkte visa två julkort idag som jag gjorde tidigare men inte hade tänkt visa eftersom jag håller på att tjata hål i huvudet på er med mina julkort. Men när lite julstämning infann sig tidigare så ångrade jag mig och visar dom ändå. ;-) (Har några till på lager...)



Kram Åsa! 

Pst.... Tejpen (på det andra kortet) är från Rusta.... Ligger i 3-pack och finns i rött också med annat mönster.... 

4 kommentarer:

  1. Tycker det är trevligt att få se julkorten jag, alltid lika fina! Och tack för tipset om tejpen den är jättefin. Frågade tidigare om var du fått tag i den gröna scalloped cirkeln och dom små söta tagsen på samma kort. Vet inte om den "komentaren" funkade så jag passar på att fråga igen nu då ;) Gillar även det grå pappret med ett snöstjärne mönster på, vilken tillverkare ? Tusen frågor :) Hoppas det är ok? Ha en bra dag trots att den lilla snö vi fick försvann igen... Kram Anna

    SvaraRadera
  2. Kan man ledsna på julkort??? Näe, jag vill se alla som du gör! Jättefina. Lät mysigt med pudersnö, hos oss är det 6 grader varmt och grått.
    Ha en trevlig måndag! Kram

    SvaraRadera
  3. Cirkeln och tagsen är färdiga från ett papper, typ som die-cuts. Om jag gissar rätt vilket papper du menar så är det echo park. Hoppas det är till nån hjälp :-) Fråga på du, men du kan behöva påminna mig om svar ibland då denna hjärna har tagit ständig semester vad det verkar. Kram

    SvaraRadera
  4. Tack snälla du :-) Då ska jag kolla om jag kan hitta det. KRAM

    SvaraRadera